piątek, 30 marca 2012

Koronkowa Sukienka H&M

Stylizacja na dziś, to koronkowa sukienka marki H&M w cielistym, pastelowo różowym kolorze. Kupiłam ją 2 lata temu, ale na całe szczęście koronka i pastelowe kolory są wciąż na topie ! :) Do tego założyłam jeansową ramoneskę marki Bershka i moje ulubione szpilki z Zary ;)







W dzisiejszym poście chiałam Wam pokazać perfumy których używam na codzień ;) 



Dior Miss Dior Cherie.

Zakupiłam go niedawno, pachnie dosyć fajnie, lekko i dziewczęco ale zapach nie trzyma się zbyt długo. Ogólnie jestem z niego zadowolona ;)

Dior J’adore

To jeden z moich ulubionych per fumów,  niezwykle elegancki i kobiecy. Na początku byłam do niego dosyć sceptycznie nastawiona, zwłaszcza że zaraz po użyciu zapach wydaje się ciężki i drażniący. Ale już po paru minutach pojawia się właściwy zapach, który pachnie cudownie. Dodatkowym atutem perfumu jest jego trwałość, utrzymuje się na ciele parę godzin ;)

Cacharel Noa

Zapach bardzo przyjemny, delikatny i kobiecy. Kupiłam ten perfum niedawno ale jestem zawiedziona ponieważ zapach utrzymuje się bardzo krótko. Mam wrażenie że po paru minutach od użycia nic już nie czuć. 

Chanel Coco Mademoiselle

To zdecydowanie mój faworyt. Uwielbiam ten perfum, jego delikatny i kobiecy zapach idealnie do mnie pasuje. Bardzo dobrze się w nim czuje. Perfum jest wydajny, zapach długo się utrzymuje.  Używam go od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona. 


A na koniec mam dla Was jeszcze news’a , od dziś w sklepie New Look można dostać New Look Magazine 2012 (do wyczerpania nakładu)  w którym znajduje się voucher ze zniżką na 20 % ! ;) Warto zajrzeć.  Magazyn znajduje się także  w wersji elektronicznej  tutaj .

36 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka!:) Ślicznie w niej wyglądasz do tego koronka + jeans to jak najbardziej pozytywne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna sukienka ;dd

    www.ladyofsocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz genialną toaletkę:) Piękna sukienka i figura:)

    OdpowiedzUsuń
  5. GREAT JACKET!
    Great posts on your blog:) Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam twojego bloga i nie mogę wyjść z zachwytu, uroczo tu u ciebie:) Pozdrawiam, obserwuję i zachęcam do odwiedzenia Ladies Tea Party ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sukienki, zwłaszcza w takim połączeniu, świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka i kurtka:) bardzo fajnie!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi !
    What a beautiful post :) I loved it, and I love your blog too!!!
    I found a lot of inspiration here :)

    I am an italian fashion blogger..please, just if you have time, check out my blog, and maybe follow me back with Google Friend Connect/Facebook, if you like it! You won't regret it :-D
    However, you have a new follower starting from............NOW :)

    Anna

    http://www.followpix.co

    OdpowiedzUsuń
  10. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 

     Also, I am planning on giving out shout out to my readers, so if you are interested please be free to send me a quick message and I will gladly do it =0


    OdpowiedzUsuń
  11. Your jacket is adorable. Combined with the dress, it's wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you so much for following me & following you back!
    My Lyfe ; My Story

    @MyLyfeMyStory 

     Also, I am planning on giving out shout out to my readers, so if you are interested please be free to send me a quick message and I will gladly do it =0


    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit, love this jacket. I really like your blog, so I'm following it now!

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  14. love your outfit!!!!
    great post!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. jakim cudem masz tak mało obserwujących?????? Świetny styl, dokładnie taki jak bym sama chciała mieć. extra łączysz rzeczy.
    Jedyna rada co do bloga koniecznie powieksz zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  16. ej super zestaw!! bardzo fajna ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit, uwielbiam koronki. Jestem pierwszy raz u Ciebie na blogu i bardzo mi się podoba. Dodaję Cię do obserwowanych, więc będę tu częściej zaglądać:) moje ulubione perfumy do DKNY Red Delicious- dla mnie zapach idealny i długo się trzymają:) pozdrawiam, feszynplejs.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładna sukienka!!!
    obserwuje i zaprasza do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka śliczna, a toaletka urocza, ostatnie zdjęcie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka ! Fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey!
    Love the jackey!
    Great Blog :)
    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin? I will be more than happy...

    Kisse*
    http://donttellmewhattoweariwontlisten.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  23. amazing outfit!love it!

    OdpowiedzUsuń
  24. Łau... same ciekawe rzeczy :) Lubisz bawić się modą zapraszam do mnie (blog o projektowaniu itp...) http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. sukienka jest nieziemska! Całkowicie oddaje mój styl :)

    A J'adore kocham - nie rozstaje sie z nimi od wielu lat :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Koronkowe sukienki są jak najbardziej na topie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miss Dior Cherie.... Coś wspaniałego:D:D to mogę potwierdzić:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja zarąbista <3! Sukienka mi się podoba. Może sama się skuszę na taką.
    Ja używam perfum Bi-es Paradiso. Bardzo lubię takie kwiatowo-owocowe kombinacje.
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. swietnie wygladasz w tej sukience !!! zgrabniara z Ciebie :) dzieki za newsa:)
    pozdrawiam Kochana jesli moj blog Ci sie spodoba to proponuje obustronne obserwowanie :) pozdrawiam cieplutko pa:

    OdpowiedzUsuń
  30. interesting blog. nice pictures!

    check out my blog and, if you want, let's follow each other on GFC or Bloglovin' or both ;)

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka jest prześliczna :) Baaardzo mi się całość podoba. No i w tle widzę toaletkę, na którą "choruję" :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny zestaw! Kurteczka i sukienka przesliczne! Obserwuje z modnej polki.:-)

    OdpowiedzUsuń