wtorek, 12 czerwca 2012

ShinyBox

Cześć Wszystkim, dawno nic tu nie dodawałam, a to przez chwilowy brak weny i jakieś ogólne uśpienie ;p 

Pamiętacie akcje Shiny Box ? Udało mi się uzbierać wymaganą liczbę punktów i niedawno dostałam od nich wiadomość że moje pudełko jest gotowe do wysłania ! Przyznam szczerze że od początku jestem do tej akcji trochę sceptycznie nastawiona, dlatego nie mogę się doczekać kiedy ją w końcu dostanę i dowiem się co jest w środku ;) Oczywiście podzielę się z Wami tą informacją.

Dzisiejsza stylizacja nadaje się zarówno do biura, jak i na egzamin ;) 






Bluzka - Reserved
Marynarka - H&M
Jegginsy - Vero Moda
Bluzkę z tej stylizacji możecie kupić tutaj. Wkrótce  znajdziecie tam też wiele innych ciekawych rzeczy, zajrzyjcie, może coś Wam się spodoba :)


Zapraszam Was także do polubienia mojego bloga na fcb TUTAJ , dzięki temu szybciej dowiecie się o nowych postach ;) 

Dziękuję Wam także za każde miłe słowo ;*

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ;* zapraszam do siebie na http://foxylady-sexily.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nareszcie wróciłaś!!!!!
    uwielbiam twoje stylizacje, czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look, dear~!
    Love you whole outfit ♥
    WE saw some of your looks and really like your style
    of course following

    maybe you visit our blog too ♥

    http://loretlor.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. amazing top!

    Check out my blog and if you like, follow me on GFC and Bloglovin. I will follow you back with pleasure, just leave a link in the comments.

    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna marynarka! I widze moja ulubiona toaletke w tle:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. each time i usеd to reaԁ smaller contеnt that as
    well сlear thеiг motiνe, and thаt is also happenіng wіth this paгagгaph ωhiсh I am
    reаding at this timе.

    Look аt mу ωеb-sіtе - k2 herbal incense

    OdpowiedzUsuń
  7. Hellο! Would you mind if I share your blog with
    mу facebook group? There's a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

    Check out my website herbal incense smoke blends

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, I do think this is a great blog. I stumbledupon it ;) I am going to come back once again since
    i have book marked it. Money and freedom is the best way to change, may you be
    rich and continue to guide others.

    Here is my blog post party pills cheap

    OdpowiedzUsuń