poniedziałek, 17 września 2012

Autumn is coming


Hej Kochani!

Pogoda zmienia się w tak szybkim tempie... Jeszcze niedawno nosiłyśmy krótkie spodenki i zwiewne sukienki a dziś trzeba już zakładać cieplejsze ubrania. Jesień jest piękna ale mimo wszystko wole cieplejsze pory roku. Mam tylko nadzieję że nie będzie zbyt deszczowo i ponuro ;) 

W dzisiejszej stylizacji mam na sobie upragniony płaszcz Romwe. Zastanawiałam się długo nad kolorem, bałam się że ten różowy będzie wyglądał zbyt cukierkowo ale mimo wszystko zaryzykowałam i nie żałuję! Płaszcz jest śliczny, ma idealny odcień różu. Do tego założyłam kupione niedawno botki DeeZee. Buciki śliczne, i dosyć wygodne. Opaskę znalazłam w Pepco.

***
Weather is changing so quickly. Few days ago I could wear shorts and summer dresses and now I need to find some autumn and winter clothes. Autumn in Poland is very beautiful but still it's not my favourite part of a year. 

In this post i have my dreamy Romwe jacket. I wasn't sure about the colour of it. I was worried that I would look like a big candy. But fortunately it is really beautiful and it suits me perfectly.  Shoes are from Deezee.pl . 











Płaszcz / Jacket - Romwe 
Spodnie / Jeans - New Look
Buty / Shoes - DeeZee.pl
Opaska / Headband - Pepco

22 komentarze:

  1. boże, te buty... ten płąszcz... kocham absolutnie i niezaprzeczalnie!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie, cudo! polubiłam na facebooku:) jeśli masz ochotę to zapraszam również do mnie:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest słodko i uroczo, Płaszczyk nie dośc, że w uroczym kolorze, to jeszcze o bardzo dziewczęcym fasonie:) No i świetnie się komponuje z butami.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest śliczny, mimo, że różowy ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz;)
    $liczny ten róż;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten płaszczyk jest po prostu NIEZIEMSKI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejkuuuu cudowny płaszczyk!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny zestaw ! :) wspaniały płaszczyk i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki, śliczny zestaw ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny płaszcz i buty
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny jest ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. yes it is the time of year that cold starts creeping in!

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oh, lovely shoes <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem, bardzo udany zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz :) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG I love this look so much! Pink and pink= gorgeous! :-)

    Fashion Burger

    OdpowiedzUsuń