sobota, 25 sierpnia 2012

Wnętrza Inspiracje ** Interior Inspiration

Dzisiaj planowałam dodanie posta ze zdjęciami z wczorajszego spaceru, chciałam się pochwalić moją nową zdobyczą z wyprzedażowej Bershki, niestety aparat się zbuntował i mam problem ze zgraniem zdjęć :( 
Mój chłopak już nad tym pracuje więc mam nadzieję że niedługo będę je mogła Wam pokazać.

Postanowiłam w dzisiejszym poście pokazać kilka insporacji wnętrz, które udało mi się znaleźć w sieci. 
Ogólnie jestem fanką dużych, jasnych przestrzeni z białymi dekoracjami i meblami.
***

I planned to show you my new dress from Bershka Sale but unfortunately I can't copy photos from my camera to my computer. My boyfriend is working on that so hopefully I will be able to show you those pictures ;)

So I've decided to show you some interior inspirations I found on the internet. I love big, bright spaces with white furnitures.

















6 komentarzy:

  1. Piękne wnętrza :) Bardzo fajne inspiracje :)
    www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie wnętrza, taka łazienka by mi się przydała, może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na pierwszym zdjęciu plakat tak jak w plotkarze... Prada marfa:D <33 białe i przestrzenne pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje wnętrz zawsze mnie dobijają, ponieważ od razu wszystko bym chciała ;P

    OdpowiedzUsuń