czwartek, 16 sierpnia 2012

Zara Pink Dress

Dawno nie dodawałam nic nowego, z braku weny do robienia zdjęć... postaram się to zmienić i częściej coś tu pisać, zwłaszcza że w mojej szafie pojawiło się ostatnio sporo nowości które chętnie Wam pokażę ;)

Przypominam o konkursie, którego losowanie odbędzie się już jutro!  >>KONKURS<<

Stylizacja którą pokaże dzisiaj to sukienka którą miałam na sobie na wczorajszej imprezie urodzinowej koleżanki ;) 

***
I wore this dress at my friend's birthday. I think its really feminine and lovely.










Sukienka i buty pochodzą z Zary.

30 komentarzy:

  1. Swietna sukienka, a tak na marginesie zazdroszcze toaletki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia,wyglądasz prześlicznie i cudowna toaletka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz świetne buty :) szukałam takich i niestety nie mogłam znaleść :(
    Zapraszam do siebie http://modnaaa-szafa.blogspot.com/ , co prawda dopiero zaczynam prowadzić bloga, ale może Cię zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest świetna :D
    zapraszam także do mnie oraz do obserwacji mojego bloga ;)
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  5. the pictures are very beautiful and your blog is very interesting :)) you are a beautiful girl and the outfit looks amazing! keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja.;)
    Zapraszam do mnie: http://fashiooonistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    Śliczna sukienka, buty idealnie dobrane :-) kobieco. Dodałama do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już dodałam do obserwowanych:)fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kliomatyczne zdięcia!!! wyglądasz świetnie!!!
    Oczywiście że obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Great photos!So romantic!If this place is your room,congrats!
    Also love this dress!!

    we are your new followers!!
    with love
    http://fashiondng.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  11. Are you a model? So gorgeous! Love the dress and shoes.

    Thanks for your comment on your blog, I'd love if we followed each other. I'm following you now. :-)

    http://fashion-burger.blogspot.co.nz

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny klimat zdjęć:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo podoba mi się ta sukienka, jest taka delikatna i kobieca, uwielbiam takie :)
    Jestem jak najbardziej za tym, żebyśmy dodały się do obserwowanych, ja już zaczynam!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

  14. Woww...amazing photos! You look really beautiful in your outfit! Lovely dress, and the shoes are so awesome! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!
    Have a nice day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you so much!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful dress! You must've caught people's glance there (:

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, na początku myślałam, że są to jakieś inspiracje! :O śliczne zdjęcia :) jak cała stylizacja ogólnie ;))
    muszę przyznać poza tym, że masz fajny pokój, klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely Pictures!!
    Thanks for you comment in our blog!
    we are now following you, hope you can do the same for us <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ok you follow me and i follow you )

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuje to bardzo miłe :) Pięknie się prezentowałas na imprezie urodzinowej :) I masz toaletkę o której marzę :( Pozdrawiam cieplutko i obserwuje oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. your blog is really fantastic <3 may we can follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, what a lovely dress and you're such a beaut *_*
    in btw your blog is so nice, dear!
    keep up the amazing work and feel
    free to check out the latest post on my fashionblog as well, if you like :))

    http://www.flirting-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekna sesja!Zapraszam do wspolnej obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna toaletka, marzę o takiej...

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for your comment on my blog, I am already following you if you want to follow me back now hun! xxx

    http://fashion-burger.blogspot.co.nz

    OdpowiedzUsuń